دختر گلم فرشته زندگیم



























چشم انتظار

خدایا چشم انتظاری خیلی سخته!.....میدونم که بالاخره به من نی نی میدی و از هدیه های آسمونیت به من عطا میکنی من به تو امید دارم من ایمان دارم.......کودک من وجود من خالی از وجود تو .......بیا و وجود من رو سرشار از شادی کن

سلامممم عزیز دلمممممممممممممم

دختر نازممممممممممممممممممم قربونت برم میدونم خیلی دیر اومدم به یه مدت طولانی ولی دوباره

اومدم که بنویسم از تو از اینکه به زندگیم با برادر نازت رنگ دادی  خیلیییییییی منتظرتون شدم خیلیییی

دعا کردممممممممممممم اینجا دایی اومده بود و داشتیم میرفتیم دیدنش 2 ماه داشتی از عمرت دو ماه

میگذشت خیلی دوست دارم عزیزم مینویسم تا وقتی بزرگ شدی بخونی و به یادم باشی.

 



نظرات شما عزیزان:

heni
ساعت13:17---3 بهمن 1391
سلامممم

چه دختر نازييي واقعاااا فرشتستتتتت

خدا حفظش كنهههه

منتظر عكس داداش كوچولوش ميمونمممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,ساعت 3:24 توسط ساغر جون|


آخرين مطالب
» شیطنت های دوقلوها
» عکسهای باییز دختر و بسرم
» پسر نازم فرشته نجاتم
» دختر گلم فرشته زندگیم
» در آغوش کشیدن فرشته هایمان
» فرشته ناز مامانی
» نی نی دختر ناز من(وارد هفته24 شده)
» دختر و پسر گلم
» دو قلوهای نازم(هدیه خداوند)
» انتظار تمام نشدنی
» روز پدر (روز تنهایی مامانی)
» امید زندگی من
» منزلت دختران نزد حضرت رسول اکرم(ص)
» نجوای کودک
» نی نی دوست داشتنی من
» فرشته خواب مادر کجایی؟
» فرشته مامانی منتظرم
» نی نی کفشدوزک من
» پیرمرد مهربان
» پرنده بی طاقت
» فرشته های ناز
» گریه فرشته
» قصه پسرک و درخت
» خود عشق
» مامان و نی نی
» فرشته ناز مامان
» سلام ملی جونمممم (خاله جونممممممممم)
» فرشته مهربون
» فرشته

Design By : Pichak